Darek (l.28), Olsztyn

Zaloguj się, aby wysłać wiadomość.

Jeżeli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

(w 10 sekund przez e-mail, Facebook lub GMail)

Anuluj

Zaloguj się, Aby podarować prezent musisz się

Jeżeli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

(w 10 sekund przez e-mail, Facebook lub GMail)

Anuluj

Aby dodać do ulubionych musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

Anuluj

Zaloguj się, aby zablokować użytkownika

Jeżeli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

(w 10 sekund przez e-mail, Facebook lub GMail)

Anuluj

Zaloguj się, aby dodać do ulubionych

Jeżeli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

(w 10 sekund przez e-mail, Facebook lub GMail)

Anuluj

Zaloguj się, aby wysłać wiadomość.

Jeżeli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

(w 10 sekund przez e-mail, Facebook lub GMail)

Anuluj
 
ED250-017


Aparat: SONY
Model: DSC-W130
Przysłona: f/13.0
Ogniskowa: 15.1mm
Naświetlanie: 10/1250
ISO: 125

Dedykacja dla miedzynarodowe-lokomotywy: ED250-017
2017.08.12 23:38

Album: Pendolino ED250
Kategoria : motoryzacja/transport
Tagi: PKP Intercity, Iława Główna, EIC Premium, stacja, Warmińsko-Mazurskie

PKP Intercity zapowiedziało,że składy Pendolino będą przewozić kibiców podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2012,jako element przygotowań Polski do organizacji turnieju.Zapowiedziano zakup 20 pociągów Pendolino w wersji niewyposażonej w wychylne pudło. Pociągi miałyby kursować na linii kolejowej E-65 Gdynia-Warszawa-Katowice. Warto zaznaczyć,że podczas remontu trasy E 65 rozpoczętego w 2008, dostosowano ją do przejazdu pociągów z mechanizmem wychylnego pudła.Koleje szacowały, że koszt zakupu nowych składów wyniesie około 1,5 mld zł. Jest to koszt pociągów, nie uwzględniający inwestycji w budowę i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego.24 listopada 2010 r. doszło do wstępnego parafowania wieloletniej umowy między Ministerstwem Infrastruktury a PKP Intercity.30 maja 2011 PKP Intercity podpisała z firmą Alstom Transport kontrakt o wartości 665 milionów euro (2,64 mld zł) na dostawę 20 pociągów 7 członowych pociągów New Pendolino bez mechanizmu przechyłu nadwozia oraz budowę zaplecza technicznego w Warszawie, dedykowanego wyłącznie dla potrzeb utrzymania taboru szybkiej kolei.Podpisana umowa obejmuje także utrzymanie techniczne pociągów przez okres maksymalnie 17 lat.PKP Intercity dostało od rządu gwarancję finansowania zakupu w zgodzie ze strategią przyjętą przez Komisję Europejską o rozwoju szybkiej kolei oraz otrzymało kredyt z Europejskiego Banku Inwestycyjnego.W październiku 2012 francuska firma Karmar rozpoczęła budowę zaplecza technicznego dla pociągów Pendolino na Olszynce Grochowskiej (dzielnica Warszawy).Hala ma składać się m.in. z 4 torów postojowych,myjni i zaplecza biurowo-socjalnego.28 maja 2013 PKP IC zapowiedziało, że pociągi Pendolino będą kursować w ramach nowej kategorii pociągów Express InterCity Premium i obsługiwać relacje łączące Warszawę z Bielskiem-Białą, Gdynią, Gliwicami, Katowicami, Krakowem, Rzeszowem i Wrocławiem.17 czerwca we Włoszech został zaprezentowany pierwszy skład dla PKP IC,a 12 sierpnia po dotarciu do Polski,skład został zaprezentowany na dworcu Wrocław Główny.Następnie skład został przetransportowany na tor doświadczalny Instytutu Kolejnictwa koło Żmigrodu, gdzie 19 sierpnia rozpoczął testy.1 września skład został przetransportowany do Warszawy celem wykonania przeglądu podwozia w hali na Olszynce Grochowskiej.Pod koniec września Pendolino zostało zaprezentowane podczas targów Trako w Gdańsku.24 października do Polski dotarł drugi ze składów - ED250-002.Pod koniec października zakończono testy na torze testowym koło Żmigrodu.30 października rozpoczęto testy na liniach kolejowych, jako pierwszy skład został przetestowany na odcinku Warszawa Grochów - Konin, gdzie osiągnął prędkość 160 km/h.W kolejnych dniach Pendolino przetestowano w okolicach Grybowa pod kątem sprawdzenia możliwości pociągu na stromych podjazdach i zjazdach.W dalszej przyszłości skład ma zostać przetestowany m.in. na Centralnej Magistrali Kolejowej.Podczas testów planowane jest pobicie rekordu prędkości na polskich torach z 1994 roku wynoszącego 250,1 km/h.Pojazdy od granicy włosko-austriackiej są dostarczane do Polski przez PKP Cargo jako przesyłka nadzwyczajna.

03.04.2016r. Iława Główna

 

Jako pociąg EIC Premium relacji Gdynia Główna - Gliwice

Oceń i poleć wpis:

 
11
Zamknij

Zaloguj się, aby ocenić ten wpis.

Jeżeli nie masz jeszcze konta, Zarejestruj się

(w 10 sekund przez e-mail, Facebook lub GMail)

Zaloguj się, aby dodać to zdjęcie do ulubionych.

Jeżeli nie masz jeszcze konta, Zarejestruj się

(w 10 sekund przez e-mail, Facebook lub GMail)

Zaloguj się, aby zaproponować to zdjęcie do wyróżnienia.

Jeżeli nie masz jeszcze konta, Zarejestruj się

(w 10 sekund przez e-mail, Facebook lub GMail)

Więcej  

Poleć

Poleć to zdjęcie znajomym

ED250-017 :: 03.04.2016r. Iława Główna<br />
 
Jako pociąg EIC Premiu<br />m relacji Gdynia Główna -<br /> Gliwice

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

Anuluj

 

Link do wpisu
Poleć na forum
Wyślij e-mailem Dodaj do Facebook Dodaj do Google plus Dodaj do Pinterest Dodaj do twitter wykop
Zamknij
Google
 
0
Facebook
 
0

Twój komentarz:

Skomentuj
Starsze komentarze

Galeria autora

181 027-4
28 minut temu
ET22-964
30 minut temu
EP07-1023
31 minut temu
EU07-306
1 dzień temu
EN57AP-1603 + EN57AP-1507
1 dzień temu
EN57AP-1507 + EN57AP-1603
1 dzień temu
wszystkie

Ulubione blogi

Zaloguj się, aby wysłać wiadomość.

Jeżeli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

(w 10 sekund przez e-mail, Facebook lub GMail)

Anuluj

Zaloguj się, Aby podarować prezent musisz się

Jeżeli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

(w 10 sekund przez e-mail, Facebook lub GMail)

Anuluj

Aby dodać do ulubionych musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

Anuluj

Zaloguj się, aby zablokować użytkownika

Jeżeli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

(w 10 sekund przez e-mail, Facebook lub GMail)

Anuluj

Zaloguj się, aby dodać do ulubionych

Jeżeli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

(w 10 sekund przez e-mail, Facebook lub GMail)

Anuluj

Zaloguj się, aby wysłać wiadomość.

Jeżeli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

(w 10 sekund przez e-mail, Facebook lub GMail)

Anuluj
rozwiń ▼